Hyrje > Te Ndryshme, Te Rejat e Fundit > OperaMini më i përdorur gjatë pasditeve

OperaMini më i përdorur gjatë pasditeve


Opera ka lëshuar raportin e saj të fundit të emërtuar “Gjendja e Webit në Mobil”, ndërsa edhe një herë thotë se ka regjistruar rritje të konsiderueshme, me përdoruesit e shfletuesit të saj Opera Mini, një rritje prej 4,2% krahasuar me prillin e këtij viti. Që nga ajo periudhë, shikimet e faqes kanë shkuar deri në 7,7 për qind më lartë, thotë Opera.

Për këtë raport, Opera ka analizuar periudhën 24-orëshe për të parë se si Opera Mini është përdorur gjatë gjithë ditës në të 10 vendet më të frekuentuara sipas vizitave (Indonezia, Rusia, India, Kina, Nigeria, Ukraina, Afrika e Jugut, Shtetet e Bashkuara, Vietnami dhe Mbretëria e Bashkuar).

Rezulton se për të gjitha vendet, pa marrë parasysh dallimet në ekonomi, kulturë apo vendndodhje, katër orët në mes 20:00 dhe mesnatës, me  sa duket është koha kryesore për një sasi disproporcionale të konsumit të të dhënave në telefonat mobil.

Opera gjithashtu ka gjetur se gjatë periudhës 24-orëshe, niveli më i lartë i përdorimit të shfletuesit Opera Mini është gjatë natës, nga 20:00 deri në mesnatë me pak dallim në të dhënat e konsumit në mes të javës dhe fundjavave, për të gjitha 10 vendet e përshkruara më lartë.

  1. Ende pa komente.
  1. No trackbacks yet.

Lini një Përgjigje

Këtë e pëlqejnë %d blogues: