Motorola lanson Droid 2


Disa pamje të publikuara në internet, shfaqin versionin e ri të Motorola Droid 2 i cili mund të del edhe zyrtarisht në treg, gjatë kësaj jave.

Versioni i ri i Droid të prodhuar nga Motorola pritet se do të sjell përmirësime në tastierë,  kapacitet më të mirë dhe më funksional gjatë punës, si dhe ekran me diametër prej 3.7 inç.

Në modelin e ri të telefonit, Motorola nuk do të ketë rrotën lëvizëse në tastierë, thuhet në blogun e Droid Life. Pajisja rrotulluese ishte kritikuar nga përdoruesit, pasi thuhej se nuk përgjigjej shpejtë gjatë përdorimit.

Thuhet se modeli Droid 2 do të ketë të integruar versionin më të ri të sistemit operativ të Google, Android 2.1, dhe me mundësi të azhurnimit të shpejtë në versionin 2.2, i cili pritet të zyrtarizohet së shpejti nga Android.

Droid 2 do të ketë procesor prej 750-MHz OMAP, mirëpo edhe ky  kapacitet i procesorit mbetet më i vogël, nëse e krahasojmë me senzacionet e fundit, HTC EVO 4G dhe iPhone 4.

  1. Ende pa komente.
  1. No trackbacks yet.

Lini një Përgjigje

Këtë e pëlqejnë %d blogues: