HTC lanson modelin EVO 4G


Kjo paraqitje diapozitivash lyp JavaScript.

Siç ishte paralajmëruar më parë, telefoni i mençur me lidhjen më të re të internetit në mobil, 4G, modeli HTC EVO 4G, tani është në dispozicion për të gjithë përdoruesit amerikan, të cilët mund të blejnë këtë pajisje në dyqanet e shitjes Sprint, RadioShack, Best Buy, Walmart, si dhe online nëpërmjet Sprint.com.

HTC EVO 4G kushton 199,99 dollarë me një marrëveshje dy-vjeçare me operatorin (përjashtuar taksat).

EVO HTC 4G ka marrë disa nga vlerësimet maksimale nga ekspertët, dhe në pak fjalë, ky është një “smartphone” shumë i avancuar me harduerët më të fundit në industri, i cili gjithashtu ofron shpejtësinë e lidhjes 4G gjatë transferimit të të dhënave, ndërsa llogaritet të jetë rreth 10 herë më i shpejt shpejtësitë e tanishme 3G. /Telegrafi/

  1. Ende pa komente.
  1. No trackbacks yet.

Lini një Përgjigje

Këtë e pëlqejnë %d blogues: