Hyrje > Apple, Te Rejat e Fundit > iPhone ka ekranin më të ndjeshëm ndaj prekjeve

iPhone ka ekranin më të ndjeshëm ndaj prekjeve


Celulari i kompanisë Apple është superior ndaj konkurrentëve të tij në shumë fusha, e gjykuar sipas testimeve më të fundit, ai është superior edhe në segmentin e ekranit të ndjeshëm në prekje.

Një numër çdo ditë e më i madh i ekraneve të ndjeshme në prekje po paraqiten në pajisjet e rangut të lirë të çmimeve, mirëpo jo të gjithë ekranet janë të njëjta, ka dëshmuar kompania MOTO. Ekipi i kompanisë së përmendur ka vendosur të testojë ekranet e ndjeshëm në prekje të telefonave më të mirë të mençur të cilët janë aktualisht në treg.

Së bashku me iPhone, MOTO ka vendosur të testojë edhe ekranet e tri pajisjeve me Android – HTC Droid Erisa, Motorola Droid si dhe pajisjen Nexus One të paraqitur kohë më parë nga Google.

Sipas rezultateve të dala nga ky test, MOTO ka përfunduar se ekranin më të saktë e ka Apple iPhone, derisa nga ata me Android më i sakti ka dalë të jetë ekrani i Nexus One.

  1. Ende pa komente.
  1. No trackbacks yet.

Lini një Përgjigje

Këtë e pëlqejnë %d blogues: