Hyrje > Palm, Te Rejat e Fundit > Palm Pre dhe Pixi edhe më të mirë

Palm Pre dhe Pixi edhe më të mirë


Telefonat e mençur webOS të Palm janë përditësuar me disa gjëra të vogla por të vlefshme, e tani e tutje ata do të mund të gjenden edhe në ofertën e Verizon.

Pajisjet Pre e Pixi të Palm janë përditësuar me shenjën Plus dhe prej tani do të gjenden në ofertën e operatorit të ri të telefonisë mobile në Shtetet e Bashkuara të Amerikës. Palm Pre Plus e Palm Pixi Plus tani e tutje me nuk do të janë pajisje ekskluzive e operatorit Sprint, por Verizon, derisa pjesa e jashtme e pajisjeve nuk ka ndryshuar dukshëm.

Palm Pre Plus ka dyfish më shumë memorie interne sesa paraardhësi i tij (gjithsej 16 gigabajt), mekanizëm më kualitativ dhe tastierë të modifikuar me taste pak më të ngritura për klikim më të rehatshëm. Vërehet mungesa e tastit për navigacion i cili gjendej menjëherë nën ekran.

Derisa tek Pixi më i lirë dhe më i dobët ndryshimet janë më të vogla por të rëndësishme. Më në fund është përmirësuar mungesa e mbështetjes për WiFi.

Pajisjet dalin në shitje më 25 janar të këtij viti, derisa çmimi dhe tregjet tjera të cilat do të mbulohen ende nuk janë bërë të njohura

Kategori: Palm, Te Rejat e Fundit
  1. Ende pa komente.
  1. No trackbacks yet.

Lini një Përgjigje

Këtë e pëlqejnë %d blogues: