Permirsohet BlackBerry Bold


BlackBerry Bold 9700 është më i hollë dhe më i lehtë nga paraardhësi i tij, derisa dallohet edhe për procesori më të shpejtë, më shumë memorie, dhe trackpad të ndjeshëm në prekje.

Kompania Research In Motion (RIM) ka paraqitur versionin e ri të BlackBerry Bold, me numër dallues 9700, i cili do të duhej të zëvendësojë BlackBerry Bold 9000 i cili është paraqitur fillimisht në muajin nëntor të vitit të kaluar.

Versioni i ri Bold është më i hollë dhe më i lehtë, ka më shumë memorie dhe një varg mundësish të reja. Në mesin e risive të rëndësishme është zëvendësimi i butonit të navigimit me trackpad-in të ndjeshëm në prekje.

Risitë tjera përfshijnë procesorin 624 MHZ, 256 MB flash memorie e cila mund të rritet deri në 32 GB me anë të kartelave të memories MicroSD, BlackBerry OS 5.0, si dhe fotoaparatin me rezolucion prej 3.2 megapiksela. Në të gjendet edhe mbështetja për katër frekuenca të GSM-së dhe rrjetit mobil (UMTS/HSDPA 800/850/1900/2100 e UMTS/HSDPA 900/1700/2100), WiFi, Bluetooth, si dhe GPS/A-GPS.

BlackBerry Bold 9700 do të gjendet në ofertën e operatorëve të telefonisë në mbarë botë gjatë nëntorit, përderisa çmimet do të varen nga paketat e tarifave në të cilat do të ofrohen.

  1. Ende pa komente.
  1. No trackbacks yet.

Lini një Përgjigje

Këtë e pëlqejnë %d blogues: