Fotografitë e para të Nokias 5230


Modeli i cili do t’iu ofrojë shumë mundësi masave të gjera është Nokia 5230, nëse parashikimet dalin si janë menduar do të mund të bëhej celulari më i shitur.

Pas Nokia 5800 XpressMusic ka dalë edhe një version më i dobët i ngjashëm me modelin Nokia 5530 XpressMusic, i cili për dallim nga modeli 5800 nuk ka Wi-Fi, ekrani është i zvogëluar në 2.9 inç dhe bateria në 1.000 mAh, natyrisht me çmim më të ulët.

Celulari i tretë në serinë e paraqitjeve është Nokia 5230 i cili ka pothuajse pamje identike dhe dimensione si ai 5800, por kamera është e zvogëluar nga 3.15 në 2 megapiksela, nuk ka Wi-Fi por për këtë ka 3G, pranues të integruar GPS si dhe bateri të mirë prej 1.320 mAh.

Sipas informatave të fundit Nokia 5230 do të del në shitje diku kah fundi i këtij apo më së largu në fillimin e vitit të ardhshëm me çmim prej 190 eurosh.

  1. Ende pa komente.
  1. No trackbacks yet.

Lini një Përgjigje

Këtë e pëlqejnë %d blogues: