Hyrje > I pakategorizuar > Telefoni më i hollë në botë

Telefoni më i hollë në botë


samsung-s9110-02Kompania e Koresë së Jugut “Samsung Electronics” ka njoftuar se ka krijuar telefonin më të hollë në formë të orës së dorës në botë. Pajisja ka trashësi prej vetëm 11.98 milimetrash, që është më pak më pak se konkurrenti më i afërm, pajisja e firmës LG, e cila ka trashësi prej 13.9 milimetrash. Samsung planifikon që të filloj shitjen e pajisjes së re me çmim prej 450 eurosh gjatë këtij muaji në Francë, e më pas edhe në tregjet tjera evropiane. Ky telefon mobil ka ekran të ndjeshëm në prekje me diagonale prej 1.76 inç, derisa përdoruesit mund të kontrollojnë e-mailat dhe të dëgjojnë audio dosjet MP3. Pajisja ka edhe funksionin Bluetooth, si dhe mundësinë e njohjes së zërit – voice recognition.

Kategori: I pakategorizuar
  1. Ende pa komente.
  1. No trackbacks yet.

Lini një Përgjigje

Këtë e pëlqejnë %d blogues: