Hyrje > HTC, Te Rejat e Fundit > HTC Magic më i shpejt sesa Dream

HTC Magic më i shpejt sesa Dream


magic

Celulari i dytë i kompanisë HTC me sistemin operativ Android të kompanisë Google po shitet dy herë më shpejt sesa modeli i parë – T-Mobile G1. Shefi i HTC-së Peter Chou në një intervistë për Commercial Times ka deklaruar se pret që kompania deri në muajin gusht të shes një milion njësi të modelit Magic. Nëse parashikimet realizohen, milioni i parë i HTC Magic do të arrihet brenda tre muajsh që është dyfish më shpejt sesa që i është nevojitur Androidit të parë, modelit Dream i cili ka qenë i njohur me emrin e tij tregtar T-Mobile G1. Shitjes më të mirë i ka kontribuar shitja më e shpërndarë nëpër ofrues të shërbimeve mobile dhe dizajni larg më tërheqës. Pos Palm Pre, HTC Magic vlerësohet një nga konkurrentët kryesor të popullarizuarit iPhone.

Kategori: HTC, Te Rejat e Fundit
  1. Ende pa komente.
  1. No trackbacks yet.

Lini një Përgjigje

Këtë e pëlqejnë %d blogues: